It's a long way to go...

Gick och lade mig igår, jättetaggad på att gå till gymmet med pappa nu på morgonen.
men nej...
Min lilla joggingtur igår blev förmodligen det dräpande slaget, jag har fruktansvärt ont i ljumsken vid vissa rörelser, kan t.ex. inte resa mig vettigt ur sängen, utan måste liksom lägga mig i fosterställning och försiktigt rulla ur sängen! >:( Troligtvis är det en sträckning av något slag...
Så jag tog mig en ipren, värmde vetekudden och gick å lade mig tills pappa kom hem igen. Inte hjälpte det, men jag hade ihjäl lite tid iaf och fick kontrollerat så min drömgenerator fortfarande är inställd på "sinnessjuk" ;)

Ska åka med pappa till lägenheten i eftermiddag, känner viss ångest inför detta, vill inte se allt det tomma... Men jag måste ju, jag kan inte undvika den forever, förr eller senare ska jag ju försöka bo där, så det är bättre att ta det lite i taget. Måste hämta lite grejor, har ju inga finkläder här och ska man på fest så ska man vara fin, alltså: hämta kläder! :) Och lite annat som jag kommit på att jag behöver. Jaja, det ska gå, jag får väl bryta ihop lite om det skulle behövas, vi ska ju bara vara där en liten stund.

-Hasta la vista!-
/Cilla

Kommentarer
Postat av: johanna

Kram på dig:)

Postat av: johanna

Kram på dig:)

2010-01-23 @ 10:17:27
URL: http://johannalovander.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback