Jag vill ha en egen måne...

"..som jag kan åka till. Där jag kan glömma att du lämnat mig"

Det blev inte så illa som jag förberedde mig på. Detdär med träningsvärk. Känns en hel del i överarmarna, men annars är det helt okej, inte smärtfritt, men helt okej :)

Pappsen är iväg med sin mullrande saab (kasst avgassystem) till någon reparatör, så jag är ensam hemma. Ganska lugnt, men vetskapen om att farmor kommer hit ikväll spär på min städmani så jag kommer väl inom en snar framtid att ränna runt här med dammtrasa och dammsugare, putsa och feja för att hålla mig igång. Men, det blir  ju så tjusigt när man har städat, det känns liksom bra :) ska nog starta en tvättmaskin också. värst vad mycket jag har att göra helt plötsligt!
Trodde solen skulle bestämma sig för att kika fram idag sås jag kunde ta en solskenspromenad, men nej, den ändrade sig och gick å lade sig bakom de kallgråa molnen istället. Får väl bli en molnpromenad istället då, det är otroligt vackert med frost ut på minsta lilla kvist i varenda träd, riktigt frostbitet. :)
men först städastädastäda!


-Au revoir-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback