Maybe some day I'll look back and be thankful for the time we had

Jag har städat! *surprise* :)
Mycket fint blev det! =)

Fixade en liten hörna för mina garner, en tjusig skål fylld med fina färger, inspirerande och vackert!

 

Virkade lite också, det var skönt att koppla av ett slag och bara låta garnet löpa över fingrarna medans tankarna svävade utanför medvetandet. Det behövs ibland.

Vi har just avnjutit en smaskig middag, lax med parmesanost på spenatbädd (tack Fummelfot för att du introducerade detta recept i min värld, det var väldigt omtyckt!). så nu väntar en stor kopp te i vardagsrummet och ev. lite mera virkande. Jag blev ju så förtjust i de pulsvärmarna jag gjorde till Fummelfot att jag bestämde mig för att göra ett par till mig själv också, men tyvärr blev de lite för stora (ingen aning om verför, men så blev det bara) så jag bestämde att mammsen skulle få dem istället, letade upp två vackra pärlemoknappar, virkade blommor och sydde fast, lite stolt får jag väl vara? ^_^

 

 

Nu: Tea time! Imorgon: Ladies night hos Fummelfot! =)

 

-Hej sålänge!-

/Cilla

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback