Mysmorgon

Onsdag.
Var det inte söndag nyss?
eller i alla fall måndag?
inte det nä...

Vaknade av att mamma skulle stryka, hon satte låååångsamt upp strykbrädan och sen tror jag hon skulle hälla mer vatten i strykjärnet  för plötsligt drippetidroppade det ner på golvat och sedan komm ett kort väsande ord. Hyser inga som helst tvivel om att det var en svordom.
Så jag låg och vred mig ett tag inan jag fick nog och gick upp, pappa och jag åket och Simmade efter frukosten, riktigt mysigt om man kommer dit tidigt, för då har de nersläckt i hela simhallen och massa stearinljus tända, att det sedan tänds upp ganska brutalt behöver vi ju inte bry oss om, det är mysigt i början iaf :) Efteråt satte jag mig i bastun, lutade mig tillbaka och var farligt nära att somna riktigt djupt, då kunde pappa fått sitta och vänta länge i cafét ;P
Nu njuter jag av en stor kopp te och ska ta fram körkortsboken någon timme innan det är lunchdags.

ooh, ikväll ska vi laga biff ala lindström, det är så himmelskt gott och pappas potatismos är inte tokigt det heller :D

hjälp! imorgon är det torsdag, äntligen! It's gonna be leegen...wait for it...dary! =)

-på återskrivande-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback