Två steg fram och ett tillbaks

Idag är en såndär seg dag då tankarna bara virvlar i huvudet.
Sen jag fick veta att han är i Göteborg igen har magontet och illamåendet börjat ta fart igen. Det är som en gnagande känsla som bara växer, känns som en jobbigt varm, fuktig sommardag när åska är påväg och man tror att värmen ska få en att falla ihop vilken sekund som helst.

Sen är det drömmarna, inte ens där får jag vara ifred!
Han finns överallt!
Sov riktigt dåligt inatt, vaknade kallsvettig eller gråtandes flera gånger. Ibland önskar jag att jag kunde hata honom, bara litegrann, det skulle bli så mycket lättare då. Men det går inte, jag hatar honom inte och att låtsas känns ju bara onödigt, ännu en lögn i mitt liv...

/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback