kaos-start!

Veckan började ju sådär bra...
Hade en sjuksjuk dröm inatt att jag hade en sjö med valrossar i mitt vardagsrum, men katterna kom för nära för de gjorde inte som jag sa, så valrossarna åt upp katterna! Vaknade med panik i hela mig, störtade snubblande upp för att kolla så katterna levde innan jag insåg att det faktiskt bara varit en dröm.
Men vid det laget var en god natts sömn bara att glömma.
Så jag låg och vred på mig och glodde i taket i flera timmar, somnade någon gång efter tre.
Klockan 06:54 vaknade jag och tittade smöndrucket på klockan, insåg i panik att "Jag måste ha stängt av larmet, jag borde vara vid hållplatsen nu, Björnen är ju där närsomhelst!" Efter att ha resonerat lite med mig själv och insett att det var en omöjlighet ringde jag och erkände att jag just hade vaknat ,men skulle komma till jobbet så fort jag kunde. Ingen större skada skedd :)

Resten av dagen var inte alls lika hemsk.
Rent av riktigt bra :)

Nu ska jag dock sova snart och hoppas att valrossar och andra hemskheter håller sig ute ur mina drömmar, så jag slipper komma sent imorgon med.


-Natti!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback