Vilken häärlig dag!

Solen sa goddag!
Jag mår bra, Idaag! :)

Vaknade 06:30 utvilad, pigg och glad. Tog mig upp, fixade lite frukost som jag avnjöt medan jag tittade ut genom köksfönstret och såg hur gården vaknade upp.
Sen efter en liten stund vid datorn lade musen av... slut på batterier. Inte mycket annat att göra än att traska ner till Willys och köpa nya. Och lite annat som slank ner i korgen. :P
En härlig morgonpromenad.
Jag är och kommer alltid vara en sommarflicka, mörka mornar är inte min grej! Sol vill jag ha!

De senaste dagarna har varit tokfyllda med energi, jag är på topp och tackar min kropp för att den är så snäll. I eftermiddag ska jag ut och springa igen. Det är bara att köra, har anmält mig till midnattsloppet i augusti, ska springa min första mil! :D
Göteborgsvarvet nästa år kanske? Eller ett marathon? nej nu tar vi det lugnt, en sak i taget ^_^

Nu ska jag iaf ägna mig åt jobbsökande några timmar. tills solen lockar för mycket för att hålla mig innomhus.


-Soliga kramar!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback