Don't overthink it!

Jag hatar sånadär gnagande känslor som bara sätter klumpar i magen!



Åter till ordningen, hade finbesök av Ojla igår och fick min kram- och pratdos för dagen tillgodosedd:) Han hade till och med tagit med sig färdigbakad kladdkaka. "om vi skulle få för oss att baka kladdkaka har jag gjort som på TV och förberett lite" Underbara människa! ^^ Som alltid blev det sent och han åkte hem runt kl.01 inatt, men det hör till. Två TVMare som ligger och pratar och äter kladdkaka, då blir det sent helt enkelt, en oskriven regel :P

Det blev sovmorgon idag, var dödens trött när han hade åkt hem inatt och däckade så fort huvudet nuddade kudden. Det blir så jobbigt när jag sover länge, vet inte riktigt hur jag ska lägga upp maten, om man äter frukost kl. 11 när ska man äta lunch då? och blir det en jättesen middag sen också? jaja, får väl se när jag blir hungrig helt enkelt:)
Nu ska jag tvätta, det är synd att man inte kan tvätta EN gång och sedan slippa det helt...det är ju så tråååkigt!


-pusshej-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback