Tidsplanering är inte min grej...

Jag kommer nog aldrig släppa chalmers...det vill jag inte heller.
Måste bara komma ihåg att försöka lära känna min nya klass också.

Men det är så skönt att komma till Chalmers, där folk känner igen mig, där jag vet hur jag ska bete mig för där vet jag hur folk är.
I torsdags åkte jag dit för pubrunda på chalmerspubarna. Sen att jag satt på Zaloonen hela kvällen gör mig ingenting alls, det blev en underbar kväll med gamla och nya vänner, god öhl och som vanligt dålig tidsplanering.
Tack igen för sovplats och mysig frukost Tommy.

Igår var tanken att jag skulle ta med cykeln hem till Onsala och få hjälp att fixa den, men efter att ha vänt uppochner på hela (typ) lägenheten insåg jag att cykelnyckeln ligger på ett såntdär "smart" ställe....jag hatar smarta ställen!! Så istället blev det ett sällmänt trevligt besök hemhemma med kaffe, kramar och rabarberpaj, inte alls helt fel :)
På kvällen var det dags att ta på sig den fina grå overallen igen och jag begav mig till emilsborg för förfest inför ZØK-årliga zittning.
Toppenkväll, även om jag aldrig kom in på zkumgasquen så stod jag glatt med nollan och phaddrar i kön i närmare 2 timmar, höll humöret uppe och sjöng och minglade runt lite.
Tror dock att det inte var helt optimalt för min hälsa, näsan var redigt tät när jag vaknade i morse och jag försöker kurera mig met ingefära, citron, honung, te, vitlök...you name it.
Jag vill inte bli sjuk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback