Flyttångest?

Ibland känns det som om livet rullar på lite för fort för att det ska vara trevligt. Idag är en sån dag. Det finns miljoner saker jag ska göra, det är flytt, skola, dans, löpning, fixa jobb... men helst av allt vill jag bara lägga mig ner och försvinna ett tag. Jag begriper inte vad som hände med den här dagen, den började ju så bra! Sen kom en dipp och efter den kom en krasch. Inte ens det faktum att solen skiner lite emellanåt får rätsida på det.
Nåväl, jag har i alla fall fått packat lite idag, fem lådor fyllda. Känns som ett hopplöst uppdrag att få ordning på alla prylar, synd att jag är så nostalgisk, annars hade nog en tredjedel fått åka till tippen! Jag hittar saker jag glömt att jag hade, saker jag inte använt på evigheter och saker från ett annat liv. Jag har för mycket saker.

klockan är bara drygt 17 och jag vill gå och lägga mig. För att få ett slut på dagen.
Behöver en kram eller hundra.


/Cilla

Kommentarer
Postat av: Ronja

Kram!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback