Måndag morgon

Inte riktigt lika mycket nysande idag, men hostan har satt sig i helsen, hoppas på att kunna ignorera bort den ganska snabbt. Idag väntar en heldag med föreläsningar och jag hoppas att jag inte sitter och hostar mig igenom dem, för mina kurskamraters skull.

Och det är för övrigt inte konstigt att man har svårt att bli frisk från förkylningar när de inte sätter igång värmen i huset. Det var 16 grader i lägenheten när jag gick upp i morse! Nu har den nog tagit sig upp till 19 iaf, alltid något. Ska värma upp mig lite med kaffe, sedan fylla termosmuggen och bege mig till skolan.
Kör på finmåndag idag och lyxar till det med klänning, högklackat och mascara (ojojoj, mascara på en vardag?! Vilken grej!). Känner mig inte lika förkyld om jag i alla fall är snyggt klädd :P

/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback