Ledig! :)

Första verkligt lediga dagen på väldigt länge, och jag är ganska nöjd :)
sov ordentligt och länge, låg och läste lite innan jag gick upp, såndär vardagslyx som man inte hinner med så ofta.
Och nu sitter jag och bloggar med en kopp kaffe attt sörpla på emellan springandet ner till tvättstugan.

Pappa var här på besök idag och jag fick lite nyplockad lummer att dekorera lägenheten med (måste dock köpa häftstift först... taskig planering) samt lite blåbärsris, nu har jag allt mysigt juligt jag behöver här hemma!
fick t.o.m. en liten grankkvist att ha här så att det luktar ltie gran trots att jag har en plastgran :)

Var nere  i teliabutiken på backaplan idag och konverserade lite med en trevlig försäljare, är numera ett steg närmare vuxenvärlden, har lämnat min trofasta refillkort bakom mig och tecknat abonnemang, kom efter lite kalkylerande fram till att jag skulle spara på det.
sagt och gjort.
hoppas det får ner telefonkostnaderna bara..

Här kommer förresten den utlovade bilden på min färdiga tatuering!

tatueringen föreställer tecknet för vattuman, blev verkligen jättenöjd!
tadaa! :)

Den sitter kvar, det var ingen dröm!
Dock gör den sig påmid med jämna mellanrum i form av intensivaa kli-attacker.
svårt att inte klia.
men jag kan låta bli, det är det värt att den ska läka snyggt :)

Nu är det dags att kila ner till tvättstugan igen, ingen rast ingen ro.


-love-
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback