drippdropp

Idag är jag trött...och det regnar...

Men det har trots tröttheten blivit en riktigt bra dag! Lugn frukost framför tv:n med Älsklingen, längesedan sist så jag njöt i fulla drag :)
Lunchen intogs hemma hos Annqa, hon var så söt, satte mig på en stol och fixade maten aldeles själv. Hemlagade hamburgare, såååå underbart gott! Hon är en hejdundrans kock dendär Annqa ;)
Fick se lilla underbara Boo, Annqa och Tomas har nämligen blivit med hamster, en så söt liten ulltuss så mitt hjärta bara smälte ^_^

Efter underbar stund i gott sällskap var det dags att trotsa vädret igen och åka hem, tror jag fick lite energi för sen har köket blivit städat, disken diskad, middagen lagad (panerad fisk med klyftpotatis, sallad och tzatziki*yum*) ochresterna blev lunchlåda :)
Och det slutar inte där ska ni tro! Älsklingen satte upp en hylla, till höger om soffan, för sin dator, pärmar, film m.m. Det behövdes och bra blev det!

Nu är jag trött igen, ska lägga mig snart för det är upp tidigt imorgon för att hinna duscha innan skolan.
Längtar efter lite adventsmys, är nyfiken på årets blossaglögg också, flaskan står och väntar i skåpet, 2:a advent är det dags att öppna den, då väntar pusselkväll med Annqa och våra kära mammor!


nej, sova var det!

-Nitenite!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback