Helgen som försvann

Sitter här med diverse rock på hög volym i stereon, dricker te och tänker tillbaka på helgen som gått.
Det har varit en helt underbar helg! =)

Flyttade hem till lägenheten i fredags med sällskap av min tillfälliga fru Fummelfot. Vi sommarpeppade och egoboostade oss inför världens bästa beachgasque!! Hade den absolut bästa kvällen på länge, önskar innerligt att det underbara hade varit längre... och att DJ:n hade haft lite bättre musiksmak!

Men, vi hade även världens bästa bakislördag så det gör ingenting alls :P Vi gjorde lyxfrukost med ägg, bacon, amerikanska plättar, fruktfrossa och mycket mer!! Kände oss som sessor efteråt. Sedan fortsatte vi dagen i matens tecken och gjorde egen pizza, med 4 olika pålägg, och egna semlor, med egengjord mandelmassa! (hur enkelt som helst, men använd inte stavmixer, den kan ehh...överbelastas och börja ryka )
Jag var fortfarande mätt när jag vaknade på morgonen ^^

Igår fick jag hjälp af pappachauffören och åkte för att hämta katterna hos Ronja. Stackars Ronja, kände mig hemsk som kom och tog dem ifrån hemme, men hon har en jätteallergisk pojkvän och kunde inte ha kvar både honom och katterna. Så de bor nu hos mig, verkar ta flytten väldigt bra och är lugna på natten. Vad mer kan man begära? ^^

Idag har söta Annqa varit här och hållt mig sällskap och pluggat. Det är skönt med sällskap. Därför kommer mamsen dyka upp snart, för lite sällskap :)

mors sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback