På promenad, genom stan

Har just kommit hem från en underbar kvällspromenad mer älskade Annqa. Vi tog oss till botaniska, jag har aldrig varit där innan! Men oj, vad jag komme gå dit fler gånger i sommar! :) Helt underbart, vi förirrade oss på småstigarna och våran korta kvällspromenad blev visst en timme och en kvart fyllda med "åh, titta däär!" "Nej vad sööt" "wow, se vad vackert!". Jag hade kunnat gå mycket längre än så ^^
Få saker gör mig så lycklig som våren, sommaren, grönska och vackra kvällar. Inte blir det sämre av trevligt sällskap heller, det mesta blir mycket bättre när man har någon att dela det med :)
Nu är det läggdags, definitivt! Är trött och lycklig, kommer sova som en sessa.
-Natti!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback