Full rulle

Det känns som om jag bor i mina skolböcker och min dator just nu. Men det kommer ett slut, hoppas jag. Kaffe är min ständiga följeslagare och tyvärr har det sociala livet fått stryka på foten lite det senaste, jag har skola, jobb och träning som ska hinnas med och just nu är det väldigt mycket av alltihop.
Kanske var lika bra att Mr. åkte iväg den här veckan/helgen, för mina studieresultats skull, även om jag saknar honom like crazy! ♥

Tog mig tid för en liten
tur i solskenet idag, underbart var det och precis vad som behövdes som avbrott för att få igång skallen igen. Så nu är det middagspaus (bloggar medan pastan kokar) och sen är det kaffe och studier igen, men motivationen har hittat hit idag iaf, så nu jäklar! :)

På måndag, på måndag kan jag koppla av. Jag längtar.


/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback