mos-skalle

Igår satt vi med projektrapporten för att skriva klart, fem flickor som blev allt mer sega och ofokuserade fnittrade sig igenom den sista timmen innan vi äntligen blev färdiga. Åkte från skolan runt halv nio, mosig i hela huvet. Och dessutom med en väska full av oanvända danskläder... känner mig lite bitter över att jag var tvungen att skippa dansen, kommer vara ett helvette nästa vacka om Twisted D får för sig att vara jävlig, vilket han ju får allt som oftast. Jag vet, det är bra att han kör med oss ibland och det är ju det vi älskar honom för, han får oss att utvecklas, men iblan är det inte kul helt enkelt :P
Hoppas han är snäll nästa vecka.

Tigris har blivit knäpp(are) hon jamar och piper nästan hela tiden. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att lilla fröken ska bli nöjd, har försökt det mesta tycker jag. Hon var i alla fall tyst och snäll inatt ,alltid något, känner mig ovanligt utvilad idag faktiskt. Började till och med dagen med en solskenspromenad upp på Ramberget innan jag fixade min frukost. Ett grönt monster med nygjord bovetecrunch på, vissa frukostar är helt enkelt lite bättre än andra och har det där lilla extra ^^

Idag åker Mr. iväg på skidresa...är bara aningen avis när jag inser att jag har inlämningsuppgifter att skriva och en fysiologiomtenta att plugga till medans han svooshar ner för de vita backarna. Men han har lovat att ta några åk för mig med, känns lite bättre då. Ytterst lite.


(och så helt plötsligt hoppar pipkatten pp på skrivbordet och kurar ihop sig till en liten boll bredvid mig. plötsligt svämmer mitt hjärta över av kärlek och att hon nyss var överjobbig har jag glömt totalt Sötkatt! ♥)



-so long-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback