Slutspurten, in i kaklet!

Jag bytte taktik i helgen. Istället för att varva omtentaplugget med skrivandet av kompletteringsuppgifter i denna kursen satsade jag på att bli klar med den aktiella kursen, hellre klara den och kugga fysiologin igen än att eventuellt kugga båda två. Rödtott kom hit och agerade pluggsällskap igår, tror inte hon fick gjort så mycket, men jag hittade ett flow och blev klar med alla uppgifter vid 23 :) Sen satt jag några timmar med fysiologin och försökte, alltid fastnar det väl något? Har nog fått mig iaf 3, kanske 4 timmars sömn inatt.
Efter tentan tänker jag åka hem och sova några timmar och sen äntligen kommer Mr. hit! ♥ Längtar massa, tänker inte ägna en endaste tanke på skolarbete ikväll, jag har så förtjänat lite ledighet!
-May the force be with me on this one-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback