Bloggflytt?

Är redigt trött på blogg.se!
Det är varken tjusigt eller särskilt smidigt att blogga här, men jag var väl ung och dum en gång i tiden och letade inte runt så mycket, utan tog första bästa jag hittade.
Klurar lite på att flytta till blogger.com istället, där trivs jag rätt bra. Och det blir snyggt, enkelt. Så jag ska nog klura lite på det en dag eller två, förbereda flytt, ta reda på hur man får med gamla inlägg och allt sånt. Känns bra, har velat komma bort härifrån länge nu, men inte riktigt orkat ta reda på hur man gör.
Så håll utkik, ny adress på g!
/C

Kommentarer
Postat av: Annqa

Yay! Va kul :)

Apropå flytta inläggen så tror jag det ska finnas en sån knapp nånstanns, där alla ens inlägg sparas ner till en fil.

kraaam <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback