Body & Soul

Idag har jag stått, gått och burit större delen av dagen.
Klockan ringde 06:15 och en zombietrött Cilla hasade sig ur sängen medans Mr. sussade vidare... Jag var en smula avundsjuk och undrade vad fasen jag gett mig in på, men det har varit en fantastisk dag som mässpersonal på Body & Soul i Kungsbacka. Jättekul verkligen, idag har det varit gymnasieelever som besökt mässan och imorgon blir det lite fler utställare och öppet för allmänheten. Om jag är slutkörd idag är det inget mot vad jag kommer vara imorgon har jag en känsla av. Skönt att ha lördagsmiddag hemhemma inbokad imorrn kväll :)

vi har stått i folkhälsomontern en del av dagen, där fanns en utställning om socker och man illustrerade med sockerbitar hur mycket som fanns i olika produkter. På vägen hem var jag tvungen att fylla på mitt västtrafikkort och kände mig lite sugen på något, en cola kanske? Men när jag tog en ur kyldisken såg jag verkligen bara den där påsen med 18 sockerbitar i som representerade en halvliter cola... inte direkt frestande... det dröjer nog ett tag innan jag dricker cola igen. :P


/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback