Kraftansträngning

Igår gjorde jag en kraftansträngning och letade efter ett par nya favoritjeans.
2 timmar in och ut ur jeans, provrum och affärer tar på både krafterna och självförtroendet, hur tror de att folk ser ut? de flesta jeans står liksom ut i linningen i ryggen...vissa byxor skulle jag kunna klämma in en fotboll där om jag ville. Så nej, några jeans blev det inte, jag investerade i ett par stretch byxor istället, svarta, tighta, kommer fungera finfint påde till vardags och att dressa upp med en snygg top till fest :)

Kan bli nya favoriterna :)

 

När jag vaknade i morse var det underbart vacker soluppgång och frost i gräset, hade glömt hur vacker en höstmorgon kan vara. Ska nog pälsa på mig ordentligt sen och ge mig ut i solen, det gäller att ta vara på de dagar när man har både solsken ute och tid över att njuta av det :)

Ikväll blir det öhl och gott sällskap på Ölrepubliken, längtar!

 

/Cilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback