legat av mig lite...

ojdå, har blivit riktigt kass på att uppdatera här nu under sommaren...
kan väl passa på nu då, har gått upp för tidigt, trodde att jag började 8 idag, men nej, 8:30 var det som gällde, så nu har jag massa tid att fördriva.
har ingen lust alls att jobba idag, menmen, är iaf inte lika lång dag som igår. igår var det dött, särskilt på kvällen, ingen ville handla av mig... =(

Vad händer i mitt liv? tja, egentligen ingenting som är särskilt värdefullt att veta.
Jag jobbar på Willy:s i kassan, inte jättekul, men ger pengar.
Har ÄNTLIGEN fått första lönen så nu slipper jag känna mig som en fattiglapp.
men det går nog över... =/
När jag inte hänger på Willy:s så ligger jag hemma och latar mig eller flänger runt någonstans och träffar vänner.
fast det var längesen jag gjorde det nu, får ringa någon i helgen tror jag.

blajblajblaj... jag snackar en himla massa skit, har ni märkt det?
lika bra att ge upp, går ut och håller pappsen sällskap till frukosten istället.

-take care!-
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback