dagen efter balen

Inte var det någon pigg och rask tös som studsade upp ur sängen i morse..eller förmiddags om man nu vill. kände mig så seg, så trött och fötterna totalprotesterade efter att ha suttit fast i högklackat hela kvällen igår.
Men det var en galet skön kväll och jag stortrivdes.
förberedelserna tog dock tid, först ver det frisyren, locka håret tog ju 2 timmar och sedan att sätta upp det och fylla det med MASSA hårspray tog ju ett tag det med, hann lyssna på 2,5 skivor av min ljudbok :) men riktigt nöjd blev jag och sparade sjukt mycket pengar på att itne gå till frissan, skötte sminket själv också, men investerade dock i en nu ögonskugga.
har tyvärr inte några bilder på mig i klänning ännu, men de kommer snart, så fort pappsen orkat lägga över dem på servern.
alla var så vackra, så himla många underbara klänningar, jättevackert verkligen!
tack alla som gjorde kvällen så lyckad!


balfrisyr fram
min håruppsättning framifrån...

balfrisyr bak
...bakifrån...

balfrisyr sidan
...och från sidan! :D

-take care-
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback