hemska upptäckt!

Vaknade idag med en BANKANDE huvudvärk, begrep för mitt liv inte var den kom ifrån, kunde ju knappt röra mig uttan att det bankade på där inne. baksmälla? knappast, jobbade hela dan igår... vattenbrist? provade med att häva i mig massa vatten, men det resulterade bara i att jag blev tvungen att springa på toa.
till slut insåg jag vad det var: kaffe!
Hemska tanke, hade jag blivit beroende? har den dagen tillslut kommit för lilla Cilla?
och jodå, en stor kopp kaffe senare var huvudvärken som bortblåst.
usch, jag som inte skulle bli beroende, det är ju bara gott med en kopp ibland ju!!
nåäl, det är väl bara att acceptera läget och inse att jag nu är ett fullfjädrat koffein-monster.

mors!
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback