Cilla ute i trafiken (Se upp!)

Ojojoj...andra körlektionen idag.
Först en tripp till den kära grusplanen vid ishallen och en liten runda bakom byggnaden sedan säger min lärare glatt att "sedan kan du väl svänga vänster ut på den stora vägen här?" tillfällig panik bröt ut, men det gick ganska bra trots allt. tog en tripp till inlag och tog några vändor där och det gick väl fint ända tills det plötsligt, när jag skulle svänga ut i en korsning, kom BILAR på vägen!! jag fick en smärre kortslutning och tyckte det var lika bra att dra igång allting på en gång, bromsa-koppla-växla-blinka-draigångvindrutetorkarna...ja, du hör själv...och körskoleläraren bara skrattade åt mig.
Lyckades med kärringstopp vid trafikljusen just när det slog över till grönt också, kanske inte det smidigaste man kan göra, men det löste sig.
Så överlag gick det ju rätt bra faktiskt.
nästa gång ni bör se upp om ni är ute och kör är den 13/6 för då ränner jag ut på vägarna igen ^^

-Ta det lugnt-
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback