Duktig

Idag har nog varit en av mina mer framgångsrika dagar. Har fått riktigt mycket gjort och ändå haft tid till lite avslappning! :-)

Började dagen med en STOR kopp kaffe och satte mig vid datorn för att ta tag i lite skolarbete som borde göras, började med utvärderingen av projektarbetet. känns som at jag upprepar mig överallt i utvärderingen, men förhoppningsvis så märker ingen annan det, för nu är den klar!
Så tog jag en promenad för att få lite luft och få röra lite på mig (det händer inte ofta!) sen åt jag god lunch och fick välkommet besök av pappsen som kom hem över lunchen. så nu sitter jag och kämpar med historian och alla uppgifter som jag missat att lämna in.
Har laddat upp med ännu en kopp kaffe och knappar på för fullt på mitt stackars tangentbord.

hoppas att studentmössan fixas i tid bara, skit att inte allting kom med på den! *grinig* Tur att jag aldrig mer behölver oroa mig över huruvida den kommer i tid eller inte, det är ju bara en gång i livet trots allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback