Hemma igen

En helg fylld med frisk luft och vänner har passerat och det var helt underbart. trots att det regnade "lite" på lördag eftermiddag och var mygg i massor på kvällen.
Lyckades med konsstycket att ha sönder mitt thermarest liggunderlag ochså...det var alldeles platt när vi skulle gå och lägga oss i lördags (eller ja, tidigt i söndags). ingen jättehit när man ligger på den knöligaste äng jag någonsin sovit på.
Men det lilla missödet gör inte så mycket, för allt kul väger upp stenhårt.
apropå stenhårt, jag sov som en gris i bilen på väg hem, lyckades samla kraft att packa upp igår kväll *duktig* innan jag somnade vid 9-tiden och var helt väck till klockan ringde kl. 10 idag.

Det är synd att så många vänner bor så långt borta.
Fick ett mail från Mischa idag, kändes så skönt att höra från henne att tårarna sakta kom smygande, kunde inte riktigt samla mig att svara så jag får ta det ikväll istället.
Önskar att jag hade tid och pengar att åka och hälsa på henne i sommar, hon verkar ha det så bra nere i Frankrike och jag saknar henne något enormt.


Underbara, underbara m?nniska!! <---Min förrymda vän Mischa

Kommentarer
Postat av: mischa

tack, det känns underbart att veta att du känner så, har nämligen samma reaktion när du mailar. tack älskade vän!
läste igenom din blogg och insåg att det var mycket jag har missat i ditt liv *skämms* ska försöka bli bättre på att holla koll! *lovar* om du e snäll kanske du till och med kan få ett vykort från lyon.. :)

2007-06-28 @ 22:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback