Not in the mood

Imorgon är det dags för riksting och jag är inte det minsta i stämning för ting!! känns helt galet! Och dessutom sitter jag ock oroar mig för hur det ska gå med mitt "nytagna" hål nu när jag ska ut i det gröna.. :/
 men det ska nog bli bättre till imorgon, jag hoppas bara att tomten Linus ringer ikväll, eller tidigt imorgon, så jag vet om jag behöver ta mig in till den stora staden Göteborg och isf när...jag vill veeeta! Hoppas det inte blir för sent, längtar så efter att få träffa min älskade Per igen :-*


Mitt h?l ?r det var alldeles nytaget :) (3:e maj) <---Min nya lilla guldplutt i örat :)

Kommentarer
Postat av: emelie

hålet ser fint ut! :D

Postat av: janet

ja ska ta hål nästa vecka :)

2007-05-17 @ 19:33:53
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback