the big day closing up

vad är väl en bal på slottet Marsstrand....
Imorgon är det dags, då ska klänning, skor, smycken, smink, ja hela konkarongen på och äntligen få användas till annnat än att gå ett varv i huset med :)
Köpte ögonskugga idag i matchande toner till klänningen, provsminkade lite för säkerhets skulle så jag inte skulle riskera att stå där imorgon en kvart innan jag ska åka och inse att sminkningen inte fungerar. (det har hänt)
problemproblem. :P
kommer ta år att fixa håret..*suck*

kommer väl upp en bild på mig så småning om skulle jag tro, pappa lär bli papparazzi imorgon.
nu ska jag sova i alla fall om jag ska orka med någonting imorgon och vara vaken hela kvällen å halva natta.

-nite nite-
/C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback