Back in buisness!

Nu är jag hemma igen efter en fartfylld vecka!
Tillbringade första dagarna (söndag-torsdag) med familjen och hampus i tandådalen i en underbart lyxig stuga med gott om plats! finns bilder på huset
här.
vi åkte i Hundfjället, strålande solsken de flesta dagarna jag var där, sen fick de snöblandat i slutet av veckan dock, men det bekymrade inte mig. Fick åkt både skidor och snowboard, även om brädan inte alls var lika sammarbetsvillig som förra året  =(
gav upp på torsdagen efter att ha stått i en stannad lift i ca 15 minuter (kändes så iaf) för att sedan upptäcka att det var någon tävling för barnen i den backen så det var fullt med små kanonkuleliknande tingestar som susade ner för backen utan att ta den minsta hänsyn till mina vida, skakande svängar som krävde iaf halva backens bredd...gick och satte mig i solen ett tag istället. =)

Fick/köpte fyra underbara kuddar också! de är så vackra! Jag och mamma gick in i en liten inrednings/design butik i Sälen och när vi väl kom därifrån var jag plötsligt ägare till fyra tjusiga kuddar! (tack mammsen!!)



image20
På fredags morgon begav jag mig öster ut för att göra ett besök i huvudstaden, en underbar 7-timmars bussresa tvärs över landet, inte direkt drömmen men det var billigt! Kom fram älbehållen, om än något dåsig av åksjukepillren.
Möttes av älsklingen (han kom fram lite innan mig) och en av hans vänner, det blev en mysig fika och sedan hem till Pers föräldrar. lax och danskar väntade på verandan, mycket trevligt =)
lördagen var fullt ös, Martin (Pers pappa) hade 70-års kalas och huset var fullt med folk, god mat och härlig stämning. den natten sov jag gott!
söndag gav en del utdelning den med, blev ett besök på skansen, fick en hel del fina bilder på djuren, men kameran ligger hos Per så de får jag lägga upp en annan gång.
efter skansen vart det Akvaria med fina fiskar och hajar och sen gick jag och min kära på bio, såg Horton, en underbar film, jag garvade så jag grät, men det kan ha haft att göra med min tilltagande trötthet =P
härligt slut på en härlig dag var det iaf.
bar hemmåt på Måndageftermiddagen efter en liten tripp till Gamla stan där vi kikade i mysiga butiker, jag älskar gamla stan! =D fick springa till tåget, eller ja, gå fort iaf, eftersom vi var lite väl tidsoptimistiska, men det läste sig och vi kom hem tillslut, borta bra, men hemma bäst...och snart har jag ett aldeles eget hem dör jag kan ha mina kuddar och skålar och blommiga hammare och allt vad det ko

Kommentarer
Postat av: Cillas Anna

Länken med bilden på huset funkar inte :/

Tjusiga kuddar ^^

2008-04-02 @ 08:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback