frisk luft är hälsosamt!

Har kommit hem igen efter en helg ute i den skånska bokskogen med tillhörande lägereld, vindskydds-sovande och kaffekokande. Det var verkligen vad jag behövde efter några veckors slit på jobbet, känner mig lite piggare nu... även om jag inte gjorde det igår, man sover liksom varken så jättebra eller särskilt mycket när det är ting (ting=läger). men det är alltid värt det i slutändan.
Var ett väldigt lyckat ting, välorganiserat och kul. tack!! *kram till arrangörerna*

Sen när jag kom hem och höll på att packa upp så låg mina bokstavskex, eller det som var kvar iaf på skrivbordet och min lillebror kom och frågade om han fick ta och jodå, klart han fick!
När jag sedan kom in i mitt rum igen hade han skrivit så sött med kexen på bordet, blev så glad att jag sprang in och spontankramades lite med honom =)



image22



Just det, har ju lovat bild på pojkvännens piercing också, nu har jag äntligen tagit lite bilder så det kan läggas upp här på bloggen.
Vi var lite oroliga över hur det skulle gå ute i skogen, men det gick bra och vi lyckades hålla rent och fint kring våra nya smycken, all jord och annat skit ute i skogen till trots =)



image23



Nu ska jag bege mig till jobbet med nya krafter, ha det kalas!
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback