Oväntat besök

I onsdags kväll fick jag ett samtal från den förrymda Ola (som varit på Nya Zeeland i en halv evighet) som sa att han skulle upp till göteborg för att gå till chalmers och hälsa på, så då undrade han om det var möjligt att få sussa här och jodå, det gick ju så bra så.
Blev lite panikstädning och älsklingen slet som ett djur medans jag var på jobbet och det var riktigt tjusigt när jag kom hem =)
Trevlig kväll med te och varma mackor, men lite för sent kanske eftersom jag skulle med Ola till chalmers tidigt på morgonen. hade sån tur att han hade kontakt med en kille där som skulle visa honom lite på utbildningen Automation och mekatronik, men oj! dit ska ju jag söka! =O så jag hängde på, kalasbra eftersom jag ju inte kunde gå på besöksdagen i tisdags! =)

Efter Chalmers begav vi oss att möta Per och bege oss till Tribe för lite piercing. Ett hål i överkant på mitt vänsteröra och ett hål i vänster örsnibb på Per, skitsnyggt!!


image21



Ska ta en bild på älsklingen och hans nya smycke sen också, kanske kanske att det hamnar här, om han tillåter =)

/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback