shopping!

Igår var jag inne i Göteborg för att träffa Johanna och följa med till Haga, väl där köpte vi lite mumsigt grönt te med smak av guava/annanas/apelsin och hon införskaffade även ett chai-te.
sen kom vi på den fantastiska idén att gå till Myrorna för att titta efter fina plåtburkar att ha teet i, men några plåtburkar blev det aldrig...
däremot hittade hon en urgullig tekanna med rosor på som hon höll tätt intill sig för att ingen skulle taden ifrån henne =P
Jag gjorde också lite fynd, de ser ni nedanför, en fiiin marmeladburk och en glasbork som kommer att fyllas med något fint eller gott när jag flyttar in i mitt blåa kök =)
Dagen avslutades myspysigt med Anna. Jag mötte Per vid centralen och vi åkte till Annas lägenhet för en liten kik och lite spel och muffins. jag mådde gott när dagen kom till sitt slut, tack för hjälpen kära vänner ^^

här kommer lite bilder.
take care!
/C
image16image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback