Morgon ifrån helvettet!

Igårkväll stressade jag runt här och packade och tvättade och städade om vart annat, blev aldeles för sen sängång, iaf om man ska gå upp 4:30.
varför ska man då gå upp så äckligt tidigt?
Jo, planen var ju att hinna duscha innan jag ska iväg till skolan där jag ska vara på plats strax innan 7...(vilket innebär vagn 6 som tar dubbelt så lång tid som 10:an för den har inte börjat gå än!)
Så jag plågar mig upp ur sängen och ser fram emot en dusch så jag vaknar till lite, ställer mig i duschen och vrider om från "fylla-badkaret-kranen" till den vanliga duschslangen....*POPP!* den lilla grejen som såg till att vattnet kom från rätt kran HOPPAR AV(!) och det kommer numera bara vatten från badkars-kranen....
F.R.U.S.T.R.A.T.I.O.N.!!
SÅ sur och grinig har jag nu tid över att sitta här och beklaga mig...
* Jag kunde ha sovit längre eftersom jag ju inte behövde den extra tiden att duscha
* Jag fick varken duschat ller rakat mina stackars lurviga ben (tänkte bespara omvärlden denna hemska syn)
* Jag fick världen värsta morgon, blir hela helgen sånhär så måste jag nog skjuta någon (migsjälv?)

Jo, just det, anledningen till att jag är uppa såhär okristligt tidigt är en NollK-utbildning med chalmers alla nollningskommittéer. Bussen går från chalmers kl 7 och då bär det av till Kinna där en helg fylld av upplevelser och militärtält väntar. (hade ju varit nice om jag kunnat duscha innan!! *mummel*)
Ska tydligen bjudas på bastubad, kanske kan tvätta av mig då om inte vattnet är för kallt...

nåväl, det var mina små morgonbestyr, hoppas ni har en bättre morgon än så ;-)
(nu börjar fåglarna kvittra utanför, kanske kan bli bra dethär trots allt)

-love-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback