Rakare i ryggen

I helgen var vi i nollk iväg med alla nollk från chalmers på en ledarskaprutbildning där vi lärde oss om gruppdynamik, om oss själva, vi diskuterade och reflekterade och gjorde massa övningar tillsammans.
Fick många nya vänner och mitt självförtroente fick sig en ordentlig boost :D
Jag fick verklgien ut något av helgen och det var dessutom otroligt kul! ^^

Jag är glad =)

Igår sålde jag de första cortégeprogremmen utanför willys, iaf 5 sålda, bara 55 kvar....*suck*
Måste ju verklgien få dem sålda också eftersom det är så mycket pengar det handlar om.
säljer man allla så blir hela cortégeveckan gratis, och det vore ju jäkligt nice ^^

Nu sitter jag och pluggar till omtenta, myser med en latte på fröken olssons inne i stan och försöker lära mig om vippor, latchar och annat kul...ettornollornollorettor...

Dags att återgå till studierna.

-mors!-
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh, så det blev en bra helg trots allt! =D Vad bra!

...och räkna med att sälja ett Cortégenprogram till mig. Vad gör man inte för att stödja sina vänner? ;)

2009-04-11 @ 12:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback