Medelbra

Tisdag...
Helt okej dag.

Igår var inte en okej dag. Ångest, gråt och bara allmänt förbannad på mig själv.
Totalfail med Duggan i Industriell ekonomi, så nu känns det bara meningslöst att göra hemtentan eftersom man måste vara godkänd på Duggan för att få ett betyg på kursen.
Jaja, vi får se.

Jag har världens underbaraste sambo, han är bäst på att få mig att må bättre när jag är nere  ♥
Kärlek

Idag väntar en lunch med mamsen, ser fram emot att bli lite bortskämd med utelunch och min mysiga mamma. Vi hade pysselkväll här i söndags hon, jag, Annqa och Annqas mamma, underbar dag fylld med glitter, tomtar, glögg, lussekatter och Ris á la Malta.
Lovely! ^_^

/Cilla

Kommentarer
Postat av: Johanna

Naah, lilla gumman. =/

Crappy med såna dagar ibland, men det blir bättre, lovar! Tänker på dig och skickar massa mentala kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback