Slutspurten

Känner en viss ångest över kommande mattetenta...  har ingen som helst motivation till att plugga just nu, eftersom jag ändå har bestämt mig för att sluta. Men, jag har inte slutat än så jag får bara inte slappna av förrän om ett par dagar! (men ooh vad jag önskar att jag fick!)
Ska pluggapluggaplugga idag, hoppas det går bättre än igår, det fanns så mycket annat att göra igår. Diska, jobba, köpa julklappar.
Ja just det! Jag har ett litet extra jobb numera, packar upp frukt 4 dagar (helgdagar) i månaden på ica maxi. Satans tidigt, ska vara där kl. 7 på mornarna, men det ger lite extra pengar iaf, jag tar alla pengar jag kan få just nu. Måste verkligen ta mig i kragen och söka jobb på riktigt!
Varför måste man så mycket hela tiden??
nu måste jag iaf plugga, de andra måstena får vänta till en annan dag.


Ska träffa Fummelfot imorgon, längtar!! ♥

-Kramar-
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, jippie! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback