Duktig!

Idag var den stora dagen, dagen då fröken lat satte sin fot på ett gym för första gången i sitt liv! Jag har tidigare bara varit på gruppaktiviteter när jag tränat.
Fummelfot fick äran att medverka när jag vågade mig in där, hon hade satt ihop ett program åt mig, anpassat för en tös som börjar från minus ett ungefär ;P
Jag säger bara det; jag HATAR plankan!! men var trots det väldigt nöjd när vi var färdiga. Ca halvtimme styrka och halvtimme kondition. jag ska fasen bli så fit så det finns inte, eller iaf  försöka!

Var så vackert i morse när jag gick till vagnen, sådär frostigt och vackert på varenda liten kvist av träden och den klarblåa kalla himlen i bakgrunden. så underbart! och på dagen när det frusna smält av solens värmande strålar så passade jag på att stå stilla i solen, stänga ögonen och bara njuta en liten stund innan jag gick och köpte lunch på Gunillas.

Är nöjd med dagen, känner mig kalasbra i hela kroppen! Det kommer nog att gå över till imorgon när träningsvärken kommer och jag smyger fram små hatiska svordomar över Fummelfot som lurat mig till såna vansinnigheter! ;-)
(men innerst inne är jag ändå tacksam *ler*)

Nu väntar en kopp kaffe och lite kyssar ^_^


-kram!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback