Generations

För mig: första lägenheten, frihet
För henne: lägenheten hon växte upp i, barndomsminnen

Sitter och smuttar på mitt kaffe och väntar på att Farmor ska knacka på dörren, ser verkligen fram emot att få träffa henne och att visa vad fint det har blivit här! Känns lite häftigt att vara 4:e generationen som bor här ändå!
Blir nog lite museebesök (stavning?) och promenad blir det nog med om vädret håller sig så skinande som det är just nu, ser ut att bli en riktigt härlig tidig vårdag! ♥

Bra att få besök ibland, jag tror inte att min lägenhet har varit såhär välstädad på...väääldigt länge! ^.^
Har t.o.m. förberett och bäddat åt farmor så vi slipper göra det ikväll! *duktig*

Mamma var här igår på lite kaffe och macka, underbart mysigt, trots att hon var trött.
Hon hade utan problem kunnat somna stående, det är jag övertygad om! Var faktiskt en aning underhållande ;-)


-kram!-
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Ronja

Vad kul det låter att ni har "ärvt" lägenheten:) Hoppas att skolarbetet går bra nu innan tentorna! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback