Lyckobubbla

Sov gott och länge inatt, eller ja, för det mesta gott iaf...
Min hjärna måste vara lite galen... drömde att jag var på någon frisersalong och skulle boka tid, men de klippte tydligen inte, de gjorde bara färgningar. Så de pekade ut en salong längre ner på gatan som tydligen var bra.
Jag gick dit och satte mig, så började hon klippa och plötsligt blev håret jättekort! jag var helt förtvivlad!
och som om inte det var nog med elände så tog hon fram någon form av lasermackapär som skulle få bort finnar, den gjorde satans ont och jag bet henne i armen och sparkade och slogs! (fatta att jag var lite hispig när jag vaknade!..)
Till slut kom jag loss och då skulle hon ha 999:- för behandlingen!! jag var jättearg, men en stor muskelknutte höll fast mig tills jag betalade, då hade jag bara 5 kronor kvar på kontot.

Ja, som sagt...jag är nog inte aldeles vettig i hjärnan alla gånger ;P
Men nu mår jag helt underbart!
Har varit hemma hos Fummelfot och fått min födelsedagspresent; en helkroppsmassage! =)
Har inte känt mig så avslappnad på lääänge! helt underbart! sen hämtade hon vatten åt mig och så gjorde hon te, jag blev riktigt ompysslad och bara myste ^_^
Åt middag med hennes familj, en helt underbar pasta med kräftstjärtar! *yum*
Fröken har nog fått mig på underliga idéer om att jag ska springa vårruset också, får se hur det blir med den saken, men känns lite lockande faktiskt, särskilt om man har någon som peppar lite! =)

Hemma nu och älsklingen ligger och sover isoffan till ljudet av Star Wars episod 1, kanske ska väcka honom så vi kommer i säng. ^_^
(hoppas jag slipper skumma drömmar)

Funk imorgon, oh yeah!

-natti!-
/Cilla, i en bubbla av välmående och lycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback