Poof

Igår var en skön dag, missade dock att det var föreläsning på morgonen, fick för mig att det var övning, menmen.
Tog en tripp till Freeport i jakt på nya träningsskor, tyckte det var en jättebra idé eftersom Älsklingen har personalrabatt så kunde han köpa dem åt mig när jag tittat ut dem.
Men nej...
inte en enda såndär aha-upplevelse som jag var ute efter.
inte på Freeport iaf, men däremot när jag gick till Intersport så fann jag mina nya små darlings!
Så underbart bekväma! (fick skavsår i hålfoten av de gamla om jag rörde mig i sidled)

Sen lunchade jag med pappsen, åt jättegod sushi på kungsmässan och sedan varsin kaffe på espressohouse, riktigt mysigt att sitte ner och prata med papi =)

På kvällen var det dags för det ultimata testet; är skorna bekväma att träna i?
Så jag begav mig till Fysiken för ett härligt funk-pass med Sanna och guuud vad bekväma skorna var, en ren fröjd! *lycklig*
Jobbig träningsvärk idag dock, känner mig lite som en tant där jag stapplar omkring och Älsklingen bara flinar åt mig...hrmpf!
Kommer hata migsjälv imorgon när Johanna ska ge mig lite instruktion på gymmet, men det är väl bara att bita ihop och se glad ut, det var jag som bestämde att vi skulle ta det på fredag =P


De klarade testet! (fast mina har blått där denna är röd)

 Nu ska jag bege mig till skolan snart, även om jag hellre hade gått och lagt mig, vaknade kl. 6 i morse och kunde inte somna om, så nu börjar det kännas i kroppen...
Men vi har gjort jättegoda scones till frukosten, litet infall bara =)

-so long!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback