Suicidal

Skrev tidigare att jag köpte tre små söta fiskar som skulle hjälpa mig med mina snigeleländen i akvariet... De är numera bara två =(

När jag kom hem från skolan och skulle titta till dem för att se om de verkade trivas så kunde jag bara se två, jag kikade från alla håll och kanter, men det fanns verkligen inte någon mer sån fisk!
Kollade t.o.m. i pumpen!
Såg att det var lite mycket vatten i akvariet och slogs av den vansinniga tanken att fiskstackaren kanske hoppat ut?
Tog min ficklampa och lös bakom byrån som står under akvariet och jodå, där låg en uttorkad, dammig liten stackare... vad skulle han ut där och göra?!

Jaja, två kvar iaf och har tagit ur lite vatten så det inte ska ske fler liknande små missöden och självmordsförsök bland mina små fiskar.

Fick en betalningspåminnelse idag, från göteborgs energi.
 Igen.
 Utan att ha fått någon räkning innan!!
Det är andra gången de gör så! jag blir så arg!! imorgon ska de få veta hut, då kommer en redigt ilsk tös att ringa och tala om ett och annat för dem!! >=@

annars är allt bra =D

-tjing!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback