Sunny sunday

Visst har vädret varit helt underbart idag? Slaskigt och blött och halt på marken för visso, men jag kan leva med det när solen strålar som aldrig förr ^.^

Igår var jag i kollektivet och vrålade och skrålade, pep och fnittrade på singstarfest, underbar lördagkväll! Var planerat för utgång men den fick ge vika för en spontan idé om att vi skulle ut och åka pulka. Fummelfot och jag var dock motsträviga till detta påhitt och stannade inne, drack rödvin och myspratade.
Lite vinglig på benen följde jag sedan med när hon skulle hem och det blev en promenad till centralen.
Vinkade av Fummelfot och tog mig hem till mitt Berg.
En underbar dag var det, kände mig glad när jag gick hem. =)

Idag kom pappsen hit och vi åkte till IKEA för  att hitta hyllor att ställa filmer på. blev...en kökshylla (den stod iaf på köksavdelningen!) som var perfekt för dvdförvaring!

Är lite seg idag, men har sovmorgon imorgon så jag kan sova ut ordentligt, det behöver jag!

Middag snart, kyckling *yum*
Just nu sitter jag och lyssnar på ragga-skivan jag fick av Fummelfot igår, det är svårt att sitta still ^.^


-So long!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback