Superkaffiryteflanisötomaxigrafisk

Har varit en intensiv vecka/helg.
Legat hemma med feber, haft sjukligt ont i ryggen.
Men det är bättre nu =D

I onsdags var det postomzitz med nollk, riktigt trevligt, och hade säkert arit trevligare om jag var på lite bättre humör och inte var drogad på ipren och alvedon, seg och härlig... inte väldigt social dock, men jag hade trevligt ändå :)

Sen i fredags var det dags för den stooora hemliga aktiviteten.
Efter en rundvandring på chalmers(iförd ögonbindel och larvig hatt, hållandes varandra i händerna) fick vi "hemliga tröjor" på oss och ett uppdrag som förde oss runt halva göteborg i jakt på nya ledtrådar för att slutligen få några busskort och order om att ta oss ombord på grön express till ytterby station.
Blev en underbar helg, med öhl och tacos och trevligt sällskap!
Min kropp hatade mig dock efter en natt i ett iskallt militärtält på ett aldeles för platt underlag!

Vi var tillbaks på Chalmers vid halv ett och fick se lite av Big Jump Open innan jag drog mig hemåt till föräldrar och lillebror i Kungsbacka. Kom hem och fick i mig lite lunch innan jag däckade på sängen (oh, vad mjuk och varm den var! :) ) Vaknade en timme senare, tog en välbehövlig dusch och sen kom FarbrorHans och kusiner och Farmor med.
Efter en god middag bar det av till Operan och Mary Poppins! ett riktigt trevligt litet äventyr, precis vad jag behövde, en riktig humörhöjare! =D

Igår njöt jag mest av det vackra vädret och promenerade med Farmor, och sedan en sväng med Mami och Papi och lyssnade på "varmfåglarna"
*lycka*
Nu ska jag masa mig till skolan.
Riktigt nöjd med livet för tillfället! =)

-Jättekramar till alla er som behöver!-
(alla behöver vi en kram ibland!)
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Tuss

JÄTTEFETINGKRAMMEDEXTRASMÖROCHOST

Postat av: Sys

haha! I like cheeese!! ;D

MEGAMYOCHKRAMARTILLDENBÄSTALILLABRODERN

2009-02-05 @ 15:17:20
URL: http://rosemary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback