Tell me why

Så blev det måndag igen...
Begriper bara inte hur det kan gå så satans fort?!

Har haft en underbar helg och träffat underbara vänner =D
Lördagens pysselkväll hos TantAnna var jätemys, var dock liiite sen (ca en timme) men vad gör väl det, huvudsaken var ju att jag fick träffa min älsklingstant! ;-D
Åt middag på något pizzahak hela gänget, blev en ljuvligt gd kebabsallad till Cilla *ymmie* innan jag begav mig till Fummelfot och hennes "jag flyttar ut så vi äter pannkakstårta"-kväll.
Mysigt, riktigt mysigt och pankakstårtorna var to-die-for!
( btw, har ni tänkt på hur konstigt det blir med pannkakstårta på enkelska? pancake-cake liksom =P )
Bokade tid hos Fummelfot för helkroppsmassage, imorgon är det dags, she's gonna take me to heaven! ;-)

Söndagen var lugn, slö morgon med långfrukost framför tv:n.
Hjälpte Älsklingen att packa lite i gamla lägenheten så han kan flytta till den nya snart. Nu ser det faktiskt ut som att han är påväg någonstans!
Styrkeyoga på kvällen, underbart! var alldeles för längesen jag gjorde det sist! lite träningsvärk i skulderpartiet idag dock, men det var det värt! =P

Sitter och nostalgilyssnar på lite gamla Spice Girls låtar, lovely! Backstreet Boys up next! ^^
Saknar the good old days en del...
mycket jag saknar...
många...
Varför ska ni vara så långt bort?!
Ibland kommer bara känslan av total tomhet när jag inser att så många av mina väldigt älskade vänner bara försvinner iväg långt bort.. inte så lätt alla gånger när man tänker "åh, nu skulle jag behöva en fika och lite tjejsnack med l'internationaliste... eller Daffy... eller Gräddnos... "
anyway, all kärlek till er i landen (och i Rimbo) far far away!

Har ju inte så himla ont om vänner här hemma heller, oerhört lycklig för detta! =D
Behöver mina små darlings och solstrålar! ;-D

-hugs and kisses!-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback