Vilken hylla!!

Dagen har varit lite seg och ganska lång, men har fått en hel del gjort!
Pluggade hemma i förmiddags, papi kom förbi och förborrade för att se hur långa skruv vi skulle behöva, jag har köpt hyllor att ha mina filmer i så jag kan packa upp den sista flyttlådan med böcker och ha i bokhyllan där jag hittills har haft filmerna.
Anyway, vid 11 bar det ner till wieselgrensplatsen för en lunch med mami, jättegott och jättemysigt att träffa henne en sväng, det blir inte så ofta...

I skolan sen satt vi och svor över eländes Skansholm som inte kan skriva vettiga intruktioner i labb-PM så vi kan förstå labbarna! han må ha skrivit flera böcker, men ett litet labb-PM är tydligen svårt...?
Så vi gav upp vid femtiden och köpte semlor istället.
åååh så gott det var! =)
Sen traskade jag hem med ljuv musik från Fummelfots Ragga-skiva pumpande i öronen och höjde mitt humör ^.^

Kvällen har varit mysig, papi var här och satte upp hyllor, så nu sitter de där, jättefint blev det!
Vi satt och drack kaffe och snackade skit emellanåt ochså, det är mycket trevligare än att stå och vinglande försöka hålla upp en hylla rakt samtidigt som den inte får skrapa upp färgen på väggen =P


men tokfint blev det!! (jag vet, har redan sagt det =P )


-Natti!-
/Cilla

Kommentarer
Postat av: tantAnna

Va fint!! :D

2009-02-25 @ 22:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback