Längtan...

Eftersom jag har en innerlig längtan efter vår, grönska och ljusare tider är min blogg numera klädd i härliga gröna färger, känns bättre än det gula (har aldrig gillat kombinationen på den mallen!)
Det är märkligt egentligen...
Nu i januari så känns det som att det inte alls är långt kvar tills våren kommer med ljus och värme, men det är ju inte direkt så att det nästan känns som vinter i början av september...
Beror väl kanske lite på vilket man längtar mest efter..
jag är en sommarflicka helt enkelt, behöver ljuset och de ljumma kvällarna för att verkligen må bra.

Inatt var en märklig natt, jag vaknade av en hård duns och all luft försvann ur mina lungor när jag föll ut sängen, strax därefter hör jag Älsklingen mumla "mamma, mamma, vad hände? är du okej mamma?....*tystnad*....sa jag mamma?"
lite smått förvirrad och yrvaken tror jag bestämt ;P

Ska på möte med ZØK idag, spännandespännande ^^
Måste dock plugga lite innan jag tar mig dit, så det är väl bara att sätta igång antar jag...motigt like hell, men men, inte mycket att göra åt saken.

snön är borta... inte lika vackert med geggamojja i skogen =(

-so long my darlings!-
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Tuss

Haha, den killen alltså.. x)

Postat av: Tuss

Haha, den killen alltså.. x)

2009-02-05 @ 13:22:39
URL: http://truthbetold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback