sweet,sweet music....NOT!

Lyckan att äntligen ha en egen lägenhet dämpas något när grannen drar på Mikael Wiehe (Kan vara Nationalteatern förresten, svårt att avgöra bakom all basen, det är som tagen från "absolut progg" iaf..) på HÖGSTA volym så att rispapperslampan i hörnet vibrerar...
Men man får väl inte var för kräsen...
Han kanske hör dåligt? eller står i duschen och vill höra musiken, då krävs ganska hög volym.
Kanske skulle man ge igen någon dag...tidigt på morgonen, eller iaf vid 9 på en söndag..mohaha! ;P

Nu ska jag iväg till min kära familj, Lillebror fyller 17 imorgon, inte klokt vad tiden går!
Ville bara klaga av mig lite på min halvdöva granne...
Ha det fint, hoppas ni kan höra era tankar.

-kramar!-
/Cilla

Kommentarer
Postat av: Tuss

Mahaaa jag är 17 stolt x)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback