Lill-lördag

Vad ska man fira det med? en härlig skogspromenad kanske?
eller bara en härlig promenad (orkar inte ta mig till ngn skog) =)

Kanske se om det finns någr hallon kvar på buskarna? eller leta blåbär, jag har minsann sett att de börjar komma fram nu! älskar blåbär! *yummie*
men först och främst så MÅSTE jag fixa lite mattte, lägga något kapitel bakom mig iaf. Paniken börjar bli jobbig nu, nästan bättre att ta resten på att plugga gamla tentor, men jag har ju glömt så frurktansvärt mycket! (eller så fastnade det aldrig från första början ^.~  )

nu ska jag dricka té på balkongen iaf och samla kraft för räknandet.
"womens fitness" heter téet, lite wierd och massa mumbojumbo om ayruveda på förpackningen, men det smakar sååå gott! ♥
står små visdomsord på varje tepåse också, idag står det "be proud of who you are" så jag får väl vara det då ^_^

-with love-
/Cilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback