morgonvärme och mattestudier

Så har jag varit hemma i 4 dagar, känns som detär tisdag idag, men noo, veckan är snart slut!! Jag som skulle hinna med så mycket!
Imorgon packar jag väskan för en tripp ner till HBG med älsklingen, ska på inflyttnings/födelsedagsfest på lördag hon Björn och Mathilda, så vi tog en hel helg i skåne, ska bli jättemys, de har blivit med hus och jag är inte så lite nyfiken ^_^
Hoppas det är svalt och skönt på tåget imorgon, ska ändå sitta där i 2 timmar, med en pojkvän som köpte IPhone igår
( = obsessed! )
...Så det kommer nog gå ganska fort ;-)

Bakade med Lillebror igår, jättegoda "Hippiebullar" (nej, inte hashbrownies!) som jag njöt av till frukost idag med lite philadelphia på *yummie*
Jag borde baka oftare, det är roligt, inte alltför krångligt om man har recept att gå efter och sen så smakar det såå mycket godare när man har gjort det själv! =)

Sov lite för länge idag, blev ingen morgonpromenad, att det hinner bli så fruktansvärt varmt redan vid 8:30!!
Måste upp 7 för å orka röra sig mycket utomhus ju!
Så jag tog ett fotbad istället, det gjorde mina fötter lyckliga och nu har jag fiina röda tånaglar! =D




Nu ska jag slunga mig in i matematikens värld, yaaay...



-Håll huvudet kallt-
/Cilla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback